Και οι τρείς τάξεις του Λυκείου και ιδιαίτερα η τελευταία, απαιτούν προσπάθεια, υπομονή και επιμονή. Σαφώς συνοδεύονται από άγχος, έστω και για τα απλά καθημερινά διαγωνίσματα και σίγουρα από απογοήτευση κάποιες φορές, όταν η απόδοση κάποιου δεν αντανακλά την προσπάθεια που έχει καταβάλει.
Συγκεκριμένα η «δοκιμασία» της Γ΄ Τάξης του Λυκείου, μπορεί να γίνει αρκετά ψυχοφθόρα για το μαθητή και εκεί ακριβώς είναι που η στήριξη και οργανωμένη και αποτελεσματική βοήθεια κρίνονται αναγκαίες. Όσον αφορά στη δική μου εμπειρία ως μαθήτρια Λυκείου, στην πορεία μου μέχρι τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, βίωσα όλα τα παραπάνω συναισθήματα και η ¨ΩΘΗΣΗ¨ ήταν ακριβώς η βοήθεια και η στήριξη που χρειαζόμουν για να πετύχω το τελικό μου στόχο, την είσοδο στη σχολή της πρώτης μου επιλογής.
Ο βασικός πυλώνας του φροντιστηρίου είναι το διδακτικό του προσωπικό. Οι καθηγητές ήταν πάντα προσιτοί και πρόθυμοι αλλά και ικανοί, δεδομένης της εμπειρίας και της κατάρτισής τους να δώσουν σαφής διευκρινίσεις και να απαντήσουν σε οποιαδήποτε απορία μου, ενώ αξιοσημείωτη είναι και η ψυχολογική συμπαράσταση που εισέπραξα από εκείνους, ιδιαίτερα στη Γ΄ τάξη του Λυκείου, που τη χρειαζόμουν περισσότερο.
Από εκεί και πέρα, η οργάνωση του φροντιστηρίου με τα εβδομαδιαία διαγωνίσματα, τη συχνή αξιολόγηση της προσπάθειας των μαθητών και το συνεχή εφοδιασμό τους με πρόσθετο πληροφοριακό υλικό τους δημιουργεί την αίσθηση της ασφάλειας και σταδιακά της αυτοπεποίθησης και εμπιστοσύνης τόσο στις ικανότητές τους όσο και στις γνώσεις που διαθέτουν. Αν όλα τα παραπάνω συνδυαστούν με τη συνειδητοποιημένη προσπάθεια του μαθητή, το αποτέλεσμα σίγουρα θα ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες του!