Η συμβολή του φροντιστηρίου Ώθηση στην επιτυχία μου στις Πανελλήνιες εξετάσεις υπήρξε καθοριστική. Από την τελευταία τάξη του γυμνασίου μέχρι και την γ’ λυκείου η Ώθηση ήταν για μένα σαν δεύτερο σχολείο.
Οι καθηγητές μου και οι υπεύθυνοι της κατευθύνσεώς μου στάθηκαν οι πολυτιμότεροι, μετά τους γονείς μου, αρωγοί στην προσπάθειά μου για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Η μέθοδος που ακολουθεί η Ώθηση με τα συχνά διαγωνίσματα και τις επαναλήψεις θεωρώ ότι είναι πολύ αποδοτική για τον μαθητή, ο οποίος μ’ αυτό τον τρόπο βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση. Τα ολιγομελή τμήματα επιτρέπουν αφ’ ενός την ανάπτυξη ευγενούς άμιλλας μεταξύ των μαθητών, αφ’ ετέρου την προσωπική επαφή με τους καθηγητές που είναι φιλικοί, σαφείς και επεξηγηματικοί.
Παράλληλα, η Ώθηση προσφέρει καθοδήγηση στο μαθητή ώστε αυτός να αξιοποιήσει το χρόνο του προσωπικού του διαβάσματος σωστά Όλα αυτά συντελούν ασφαλώς στην κατανόηση σε βάθος της ύλης και στην εισαγωγή του στο Πανεπιστήμιο.