Portfolio: Ο φάκελος των δυνατοτήτων μας
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου δημιούργησαν τον δικό τους ατομικό φάκελο δεξιοτήτων (Portfolio).
Πράσινα επαγγέλματα & αειφορία
Τι σημαίνει «πράσινο επάγγελμα»; Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου ανακάλυψαν επαγγέλματα που προάγουν την αειφορία, την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Ήπιες Δεξιότητες & Προσωπικότητα κατά Holland
Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου εξερεύνησαν τις ήπιες δεξιότητές τους, αξιολόγησαν τα δυνατά τους σημεία και γνώρισαν τους τύπους προσωπικότητας κατά Holland.
Βασικές Δεξιότητες Δια Βίου Μάθησης
Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου συμμετείχαν σε ένα εργαστήριο αφιερωμένο στις βασικές δεξιότητες δια βίου μάθησης.

Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα κατά τη διαδικασία αίτησης σε πανεπιστήμια της Αγγλίας, έχοντας χτίσει ένα σημαντικό υπόβαθρο κατά τη φοίτηση μου στο Γυμνάσιο – Λύκειο Ώθηση.
Οι σωστές βάσεις που μου έδωσε το σχολείο μου, αποτέλεσαν ευνοϊκό παράγοντα καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών μου. Σχετικά με τις αιτήσεις, πριν τη φοίτηση, ομολογώ πως έγινα δεκτή σε όλα τα Πανεπιστήμια που είχα δηλώσει ενδιαφέρον, οπότε η εμπειρία μου είναι αρκετά καλή.
Σπουδάζω στη Γλασκώβη στο Strathclyde University και είμαι στο τμήμα Mathematics, Statistics and Finance. Η εισαγωγή μου στο πανεπιστήμιο επιτευχθεί με τους βαθμούς των Πανελλαδικών εξετάσεων, του απολυτηρίου μου και την εξέταση αγγλικών IELTS. Συμπληρώσαμε με την βοήθεια του Σχολείου την αίτηση του UCAS, χωρίς αυτό να επηρεάσει τον στόχο των πανελλαδικών εξετάσεων. Διεκδίκησα μια θέση στα Ελληνικά πανεπιστήμια, αλλά ταυτόχρονα είχα την δυνατότητα να διεκδικήσω και μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Εν κατακλείδι, κατάφερα και πήρα μια θέση στο πανεπιστήμιο της Κρήτης στο τμήμα των Μαθηματικών αλλά ταυτόχρονα είχα γίνει δεκτός και σε 4 από τις 5 επιλογές των ξένων ιδρυμάτων.